80% pentru prietena primarului, 20% pentru şantaj
Asta titrează presa locală despre afacerea „PUBLICITATEA” din Braşov, în prag de campanie electorală. Subiectul a intrat în atenţia jurnaliştilor după ce MIX TV a dat publicităţii surprizele de proporţii din spatele firmelor care vor gestiona reclama electorală la Braşov. Fie offshore cu sediul la Limassol, fie administratori din Elveţia, Germania ori Bulgaria. Cu monopolul panotajului stradal dat pe mâna cui trebuie, lucrurile devin simple pentru primarul George Scripcaru: ce nu vrea el, nu aflaţi. Ce a rămas concurenţă liberă, se ameninţă cu demolarea şi „probleme cu autorizaţia de la Primărie”. Ultimul exemplu: „buldozerele” ce urmează a fi trimise la singurul panou publicitar din zona Dârste, scrie Bună Ziua Braşov. Potrivit BZB, „În Braşov afacerile bănoase cu statul şi puterea politică se află pe mâna unei singure persoane, prietenă apropiată a primarului George Scripcaru.
PANOURI PUBLICITARE de mixtvro